Obserwatorzy:

TAG 40 PYTAŃ KOSMETYCZNYCH

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Jako, że zapomniałam w weekend nadrobić zdjęcia na bloga, a pracuję i nie mam czasu ich nadrobić w dzień przychodzę do Was dzisiaj z TAGiem, który widziałam już na wielu blogach i bardzo mi się spodobał.



1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
Minimum dwa, ale zdarza mi się, że robię to kilka razy dziennie.

2. Jaki masz typ cery?
Obecnie jest to cera mieszana w kierunku normalnej.

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?

Obecnie... w sumie ciężko powiedzieć. Myję żelem z Sylveco oraz żelem w Kolastyny,
oba te produkty bardzo lubię.

4. Czy używasz peelingów do twarzy?
Staram się złuszczać skórę regularnie, lubię peelingi, jednak ostatnio zastąpiłam je po prostu szczoteczką do twarzy.

5. Jaka to marka?
Chyba chodzi o peeling, więc nie mogę podać konkretnej. Szczoteczka natomiast jest z Rival de Loop.

6. Jakiego kremu do twarzy używasz?
Na dzień mam teraz krem z Make Me Bio, a na noc niezastąpiony babydream.

7. Czy masz piegi?
Niestety tak, nie lubię ich.

8. Używasz kremu pod oczy?

Tak, wyłącznie na dzień, na noc nakładam masło shea pod oczy.

9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?

Tak, kiedyś był to mój ogromny problem i kompleks. Nadal mam trądzik, ale raczej już łagodną jego wersję i wyłącznie w pojedynczych miejscach.

10. Używałaś kiedyś tabletek antytrądzikowych?
Nie, nie używałam takich tabletek.

11. Jakiego podkładu używasz?
Mieszanki dwóch podkładów - Pierre Rene Skin Balance oraz Bourjois Healthy Mix.

12. Co z korektorem?

Używam, obecnie korektor mineralny z Bell.

13. W jakiej tonacji jest twoja skóra?
Raczej żółtej, chociaż czasami bardziej beżowej. Zależy od pory roku.

14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Podobają mi się, ale mają gęste i długie rzęsy nie mam potrzeby ich nosić.

15. Czy wiesz, że mascary powinno się zmieniać co 3 miesiące?
Tak, chociaż nie zawsze się tego trzymam.

16. Jakiej mascary teraz używasz?
Maskary wydłużającej z Celia.

17. Sephora czy M.A.C?
Nie miałam styczności z żadną z tych marek na razie.

18. Masz kartę pro do M.A.C?
Nie.

19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu?
Pędzli Hakuro, kilka z Oriflame i trzy Biedronkowe.

20. Używasz bazy pod cienie?
Od czasu do czasu.

21. Używasz bazy pod makijaż?
Nie, bazuję na dobrej pielęgnacji.

22. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Raczej wybieram neutralne, brązy, czy beże.

23. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie?
W sumie rzadko sięgam po którekolwiek z nich.

24. Jak często dźgnęłaś się kredką w oko?
Często, szczególnie malując linię wodną.

25. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach?
Podobają mi się makijaże z ich użyciem, ale to zdecydowanie nie dla takich laików jak ja.

26. Używasz kosmetyków mineralnych?
Nie miałam jeszcze z nimi styczności.

27. Ulubiona szminka?
Ciężko mi powiedzieć, ale chyba Joko, niestety koloru nie pamiętam, zdarła się naklejka,
a pomadki nie ma w sprzedaży już.

28. Ulubiony błyszczyk?
Nie lubię błyszczyków.

29. Ulubiony róż
Obecnie róż od E-style.

30. Kupujesz kosmetyki z e-Bay/Allegro?
Nie, wolę zamawiać w sklepach online, bądź stacjonarnie. Jeśli chcę coś z zagranicy to zawsze znajdę dojście.

31. Lubisz kosmetyki z drogerii?
Tak, lubię i używam.

32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach?
Kiedyś mi się zdarzało, teraz nie.

33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?
Tak, jest to jedno z moich marzeń.

34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?
Chyba każda z nas ma lepsze i gorsze dni :)

35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
W sumie odkąd bloguję i interesuję się tym tematem to zwracam na to większą uwagę i widzę zbrodnie na co drugim kroku - za ciemny podkład, czy zbyt pomarańczowy, domalowane brwi, najlepiej czarne, plama z bronzera, róż w złym miejscu, pajęcze nóżki... Mogłabym wymieniać godzinami ;)

36. Lubisz kolorowe makijaże?
Lubię i sama ostatnio próbuję wyjść z beżów i brązów właśnie na rzecz kolorów.

37. Która gwiazda według Ciebie ma zawsze świetny makijaż?
Ciężko mi powiedzieć, bo nie interesuję się "gwiazdami".

38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co to by było?
Cień do brwi, nic więcej mi nie trzeba. Często tak wychodzę zresztą.

39. Czy wychodzisz z domu bez makijażu?
Bardzo często.

40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
Tragedii nie ma chyba. Mój R. też mówi, że wyglądam dobrze, a uwierzcie, że z jego ust
to święte słowa. :D




To byłoby na tyle. Jeśli macie ochotę to odpowiedzcie na te pytania w komentarzu, bądź
u siebie na blogu/kanale. Czekam na linki!

0 komentarze: