Obserwatorzy:

MASŁO DO CIAŁA COCONUT MIRACLE, EFEKTIMA

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Lubicie zapach kokosa? Ja lubię, ale niestety w większości kosmetyków ten zapach jest sztuczny,
co skutecznie mnie odstrasza od używania takich kosmetyków. Otrzymałam dzisiejszego bohatera jako dodatek do mgiełki matującej z tej samej firmy, jak się u mnie sprawdził?



OPIS PRODUKTU:
Coconut Miracle masło do ciała z olejkiem kokosowym i olejkiem jojoba.
Luksusowe masło do ciała z olejkiem kokosowym uznawanym często za "olej piękności".

Coconut Miracle masło do ciała z olejkiem kokosowym i olejkiem jojoba
Luksusowe masło do ciała z olejkiem kokosowym uznawanym często za "olej piękności". Zalecane szczególnie do pielęgnacji skóry wrażliwej, wymagającej intensywnej pielęgnacji. Wzbogacone w drobinki z olejkiem jojoba znakomicie wpływa na poprawę kondycji skóry, zmniejszając szorstkość i suchość naskórka. Przy systematycznym stosowaniu skóra wygląda na wygładzoną, odpowiednio nawilżoną i zadbaną.


SKŁAD PRODUKTU:
AQUA, GLYCERYL STEARATE, COCOS NUCIFERA OIL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, GLYCERIN, DICAPRYLYL ETHER, PEG-100 STEARATE, CYCLOPENTASILOXANE, STEARIC ACID, CETYL ALCOHOL, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, PHENOXYETHANOL, LACTOSE, SODIUM POLYACRYLATE, PARFUM, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, TRIETHANOLAMINE, MICROCRYSTALLINE CELLULOSE, SUCROSE, BENZOIC ACID, CYCLOHEXASILOXANE, ZEA MAYS STARCH, DEHYDROACETIC ACID, BENZYL BENZOATE, HYDROXYPROPYL METHYLCELLULOSE, JOJOBA OIL, CI 77491, CI 77492, CI 77499, BENZYL SALICYLATE, COUMARIN, TOCOPHEROL

CENA PRODUKTU:
15,99zł / 250ml (TUTAJ)




OPIS PRODUKTU:
Z góry zaznaczam, że ja nie mam pełnowymiarowej wersji, a miniaturkę 50ml, którą swoją drogą możecie otrzymać za darmo przy zamówieniu. Zasady otrzymania takiego masełka do zamówienia pokażą się zaraz po wejściu na stronę Efektima.
Po za pojemnością wersja pełnowymiarowa nie różni się niczym od mojej miniatury.
Masło znajduje się w plastikowym, dość płaskim słoiczku z nakrętką imitującą nieco metalowe zamknięcie, jednak jest ona wykonana chyba z jakiegoś plastiku.
Opakowanie jest bardzo solidne i na pewno je wymyję i zostawię, przyda się chociażby żeby tam coś przelać na wyjazd, bo na prawdę jest fajne.


Produkt jest biały, a w nim są zanurzone czarne granulki, które pod wpływem ciepła i masażu na ciele się rozpuszczają - strasznie ciekawa forma masełka, na prawdę się zaskoczyłam tymi granulkami. Masełko nieziemsko pachnie kokosem! Na szczęście jest to jeden z niewielu produktów, gdzie zapach kokosa nie jest sztuczny, a na prawdę kokosowy.
Skóra po użyciu tego masła jest przyjemnie miękka, nawilżona i pachnie przez wiele godzin.
Fakt, że takie masełko jest małe nie wpłynął na jego wydajność, ponieważ jest dość zbite i dzięki temu wystarczy na prawdę jego niewielka ilość. Ja jestem w nim zakochana i kiedy zbierze mi się więcej chciejstw z strony Efektimy to na pewno robiąc zamówienie wrzucę to masło do koszyka.


0 komentarze: