Obserwatorzy:

MASŁO KAKAOWE Z DODATKIEM MASŁA SHEA, DUAFE

16:39 Karolina Rogala 0 Comments

Dzisiaj produkt, który nie tylko smakowicie wygląda, ale i... pachnie!



OPIS PRODUKTU:
Oryginalne, doskonałej jakości masło kakaowe z Ghany z dodatkiem Masła Shea żółtego. Masło Kakaowe jest tłuszczem roślinnym relatywnie twardym, szczególnie w naszym klimacie. Masło Shea pozwala nieco rozmiękczyć Masło Kakaowe, aby stało się bardziej użytkowe. W trakcie użytkowania należy je przechowywać w temperaturze ok. 26 st.C i wyższej (np. ciepła łazienka). Masło Kakaowe przywozimy w ograniczonej ilości dla koneserów naturalnych kosmetyków.

CENA PRODUKTU:

Zapakowane w neutralny dla środowiska słoiczek szklany (180 ml / 100 gram). Cena od 32-36 zł w zależności od wielkości zamówienia. Na ten produkt można otrzymać rabat poprzez kupon zniżkowy.



MOJA OPINIA:
Produkt przychodzi do nas w szklanym słoiczku, co moim zdaniem jest zdecydowanie bardziej ekologiczne niż plastikowe opakowanie. Jedyny minus jest taki, że bałabym się je zabrać w podróż.
Bardzo podoba mi się również grafika na słoiczku - od razu kojarzy mi się z Afryką i jej klimatami.
Wewnątrz znajdujemy 100g produktu, który wygląda niczym lody... Aż miałam ochotę go zjeść :D
Masło jest zbite, jednak nie tak jak to z Fitomed i bez problemu możemy je wydobyć
i rozsmarowywać na ciele, czy twarzy.


Rzecz, która niesamowicie mnie urzekła i sprawiła, że miałam jeszcze większą ochotę go zjeść
to zapach... Cudownie kakaowy, nieco słodki, jednak nadal zachowany jest naturalny zapach czystego kakao - nie taki czekoladowy, tylko właśnie kakao, takie jakie piło się za dzieciaka.
Masła używałam głównie do ciała, ale również wykorzystałam je w przepisie na peeling DIY.
Przede wszystkim masło niesamowicie nawilża i tutaj nie mam żadnych zastrzeżeń. Skóra jest niesamowicie miękka, delikatna i w dodatku pachnąca.
Ostatnio ratowałam swoje dłonie również tym masłem, ponieważ mam pracę, w której pomimo rękawiczek mam wiecznie wysuszone dłonie. Jest to chyba jedyny ratunek dla nich i cieszę się,
że mogę na nie liczyć. Mam nadzieję, że nie skończy się za szybko ;)


0 komentarze: